Aanvragen

U kunt ons telefonisch, per post of via het contactformulier bereiken.
Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Welke stappen worden daarna ondernomen?

Wij zullen in een telefonisch contact met u bespreken wat voor u de beste optie is. Vanzelfsprekend is dit geheel kosteloos. Blijkt dat onze diensten bij u passen? Dan maken we met u afspraak voor een intake gesprek dit kan bij ons op kantoor plaatsvinden maar ook bij u thuis. Op deze wijze hoeft u zich geen zorgen te maken over vervoer.

Wij vragen u om, voorafgaande aan het huisbezoek, het intakeformulier dat u aan de rechterkant van deze pagina ziet zo volledig mogelijk in te vullen. Het betreffende document kunt u op uw computer invullen en per mail opsturen naar info@certitudobewind.nl. U kunt het ook uitprinten en per post naar ons terugsturen.

Als tijdens het eerste gesprek blijkt dat beschermingsbewind inderdaad voor u de beste optie is, dan zullen wij met u de aanvraag invullen en indienen bij de rechtbank. Wij vragen u om zelf een brief op te stellen met de redenen. Als u al ondersteuning ontvangt van een maatschappelijke organisatie vragen wij ook hen om een brief met reden op te stellen.

Wanneer het verzoek door ons is ingediend, zullen wij met u een plan van aanpak opstellen. In dit plan van aanpak bekijken wij met u wat het voorlopige budgetplan gaat worden.